dinsdag 28 februari 2017

Vandaag een pakketje ontvangen.

Vandaag kwam de pakketdienst een pakket bezorgen.


Wat kan je dan nieuwsgierig zijn. Het koste mij een paar minuten om alle plastic van de doos af te krijgen.


Eindelijk open en nog weer een laag plastick. Gevolgd door een grote plastick zak.


Inmiddels ging het al wat dagen wat het zou kunnen zijn.


En inderdaad. Mijn Trinket Quilt. 
Had vanmorgen net een mail ontvangen dat hij verzonden was en nu al inhuis. 
Ik had in Zwolle iemand ontmoet die hem wel voor mij machinaal door wilde quilten voor een mooie prijs. 


Natuurlijk was het wel even wikken en wegen, want ik doe alles met de hand. Dh vond dat ik alles eens geprobeerd moet hebben en ik ging overstag.

Nou ik kan je vertellen dat ik er geen spijt van heb. 
Ze heeft hem helemaal met vlindertjes doorgequilt. 

Binnenkort de bies erom naaien en hij is ineens zomaar af.

Fijne dag.

Ria.

2 opmerkingen:

Ria, zei

Wat een leuk postpakket! Even de bies en je hebt een prachtige affo!!

marga zei

Fijn dat je nu kunt genieten van de quilt.Hand doorpitten is leuk maar zo is het wel iets makkelijker.
Groeten
MArga